سوره مبارکه علق ( آیه 1-5)


اللهم عجل لولیک الفرج

عاشقان منجی...

اقرا باسم ربك الذى خلق، خلق الانسان من علق، اقرا و ربك الاكرم، الذى علم بالقلم، علم الانسان ما لم يعلم.

 سوره مبارکه علق ( آیه 1-5)

بخوان به نام پروردگارت كه آفريد. همان كه انسان را از خون بسته ‏اى خلق كرد. بخوان كه پروردگارت از همه بزرگوارتر است، همان كه به وسيله قلم تعليم نمود و به انسان آنچه را نمى‏دانست، ياد داد.


 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت11:05---9 تير 1390
سلام. عیدت مبارک دوست من .
من یه پست درباره علت نابسامانی های این دوره گذاشتم . می خواستم دعوتت کنم که تو هم نظرتو در باره این مطلب بدی . این افتخار رو به من می دی ؟
یا علی (ع)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:,ساعت 10 توسط محمد بشیری| |


Power By: LoxBlog.Com